lørdag 23. januar 2010

En nydelig hemmelig perlevennpakke.

Jeg har fått en nydelig perlevennpakke for januar. Og jeg må si at man kan jo ikke få en bedre start på året, dvs på perlende måte, en dette.
Jeg har hatt denne damen som venn før og fikk da også en god del halvedelstener fra henne og likte godt.
Faktisk så lagde jeg et smykke sett med stenene jeg fikk og hadde det kun på meg en gang til prøving og solgt det rett fra min svanehals:)



I denne flotte pakken var dette. Bronzitt, så glad som jeg er i stener og bronze så har jeg aldri hatt bronzitt før.


Kobber, snadder!!! Jeg elsker de varme metallene som kobber og messing!


Og dette er noe jeg ikke har hatt før. Tigeriron. Nydelig, så absolutt! sikle,sikle. Jeg kommer sikkert til å legge dette i skrinet og ikke bruke det på lenge. Ikke til annet en å ta frem og smeike og stryke som den perleperverten jeg er. Haha!:D
Og til syvende og sist men snadder det også:

Tigerøye. Jeg fikke akkurat en lik dråpe i en pakke fra henne tidligre og jeg må si at denne damen vet hvor hun skal handle. Nydelige pakker fra henne hele tiden.

Jeg må bare si hjertelig tusen takk til VERA! SilverC. For en absolutt er super pakke!!!!
Dette var en knall start på et nytt år.

1 kommentar: