søndag 22. februar 2015

1 års dvale.................. trodde ikke det var så lenge.

Hallo igjen.

1 års dvale, pjoooo, det er lenge. Liver er jo hektisk, men det er ikke noe unnskyldning.
 Jeg som mange andre bloggerar har vært mer flittig på facebook.
Men jeg trives veldig med blogging og synest det er så koselig med en kopp kaffe ved siden av meg og en surferunde blant mine virtuelle venner,  at jeg kommer med brystet fullt og blåser live i mitt lille hjørne her på blogger.

Ikke bare har bloggen fått litt livsgnist igjen, men mange av mine hobbyer også.

Jeg har begynt å lage perler igjen og smykker og til og med tatt opp blyanten igjen. Se hvor lenge det varer.

Her er et smykkesett i kongekjedemønster med egenproduserte lampworkperler.

Det føles lett i sinnet å ha lagd noe igjen. Jeg har nå en egen side på facebook som heter:
Power of creation . Set had vert kjempegøy om du stakk inner der :)

Ha en flott søndag og legg gjerne igjen kommentar med link til siden/bloggen din :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar