søndag 26. januar 2014

Litt grått og svart

Jeg som mange andre har ventet i spenning på at Pinneguri skulle utgi sin design: Hverdagsjakke.
Nå har den endelig kommet ut i Familien. Jeg fikk ukebladet av en på jobben og satte i gang med ullteppegarn som jeg hadde fått av min sønn til jul <3 p="">
Fargene som jeg valgte er koksgrått og grått. Jeg er veldig glad i farger men har funnet ut at så å si det meste i mitt klesskap er i skarpe farger og ofte har jeg trengt noe mer nautralt. Så derfor denne fargesammensetningen.



Jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd meg denne. 

Men jeg så på dette bildet at jeg har gjort en feil, men jeg kommer ikke til å rekke opp. Jakken blir lik meg , litt feil og manger :)

Jeg har vært på vandring i bloggverden og bruker Din StrikkeBlogg.no veldig mye. Jeg synest det er så hyggelig å kunne besøke andre strikkedamer. På min siste vandring ( i går ) kom jeg over en veldig hyggelig blogg: Marion i det store hvite huset. Hun har en giveaway men du burde besøke henne fordi hun har en veldig hyggelig blogg.

Stikk innom da vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar