mandag 28. juni 2010

Gulli/ Goldie

Ja, har man dilla så har man dilla. Jeg er mor til en gutt som er veldig smal og slank. Det har altid vært kjedelig å kjøpe genser til han fordi de er altid så vide så han ser ut som en flaggermus til tider. Så hvorfor ikke prøve å strikke noe til barn med fyrstikk-fasong.
------------------------------------------------------------------------------
Yes, when your hooked, your hooked.
I am a mom to a boy who has a really slender body and it has often been difficault to buy sweaters and pullover for him because he tends to look like a bat with spread vings.
So I decided to knit a pullover/sweater for kids with matchsticks-figure.

Og resultatet er dette, genseren Gulli. Den er strikket etter inspirasjon fra Latte-baby sweater av Liselotte Weller . Jeg er ikke helt sikker på størrelsen, men mener at dette passer til en 3 åring.
------------------------------------------------------------------------------------
And the resault is this , Goldie/Gulli. It's inspired by Latte-baby sweater by Liselotte Weller. I'm not quite sure about sizing, but I'm pretty sure that this will fit a 3 year old.

Figuren er inspirert fra tegninger som jeg har fått fra min sønn:)<3

------------------------------------------------------------------------------------

The figur is inspired by a drawing that I've gotten from my son:)


Og her er noen små bilder jeg bestemte meg for å stille ut på Lillesandsdagene som er nå fram til neste helg.
-----------------------------------------------------------------------------------
And here are 2 paintings I decided to show under an exibithion at a local festival here.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar