fredag 31. juli 2015

Gammelrosa blogg


Hehe ikke akkurat typisk innlegg fra meg. 😊 men nå er saken slik at pga sykdom har jeg for en periode måtte endre mitt treningsopplegg. Jeg må skåne armen min for visse bevegelser.  Helt greit det . Så i vår bestemte jeg meg for at jeg skulle begynne å løpe. 
Og jeg koser meg 😄. Jeg og min trygge løpekamerat Karoline 

Løper sammen flere ganger i uken. 

Og jeg har brukt gamle joggesko som har sett sine beste dager. 
Så nå kommer set innleggstittelen sikter til 😋
Roooosa blogg innlegg, men min alder tatt i betraktning så blir det gammelrosa blogginnlegg. Jeg har nemlig handlet litt løpeutstyr
Jeg har kjøpt meg en genser/jakke, sko og lue. Jeg får vondt i ørene når det blåser littegranne kalt. Jeg gleder meg til å prøve skoene ☺️👍🏻






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar