fredag 31. august 2012

Polkadotter og røde perler


Jeg har, helt fra jeg var liten , vært begeistret for den "ekte" røde fargen . Som ikke er for orange, ikke for blå, ikke har for mye brunt i seg ogsv.
Og lenge har jeg ønsket meg en perlekjede som er rød. Som jeg kan bruke til litt gammeldags tøy, litt rocka tøy og ja, sånn ellers.......................

Jeg har lett lenge ( ja, jeg er klar over at jeg lager egne smykker),men det er ikke mindre gøy å gå i jåle-butikker for det om.  Men ja, jeg har vært på utkikk lenge etter både ferdig smykke eller perler til å lage et.
...............men jeg fant ingenting. 
Så ga jeg meg. Tenkte , jaja, kanskje en gang i fremtiden.

Og så kom jeg på..........
har ikke lillegutt en bøtte med perler fra Biltema på rommet sitt?
Jeg lurer på om han har mange nok røde.
Sikkert ikke siden rød er hans favoritt farge.
Jeg sjekket bøtta  og  ja! Han hadde mange nok perler og jeg kunne få dem.

Så her er juvelen over alle juveler (i hvertfall for øyeblikket):
Rødt treperle smykke:!


Ja, jeg er klar over at dette ikke er noen bragd å lage, men herreminn, hvor mye jeg bruker dette. 


Mitt favoritt smykke i sommer.
Kult til fargene som kommer nå i høst også.

Endelig er mine farger in:)


1 kommentar:

  1. Så heldig du var med perlene, og fra Biltema da!
    Håper du får mer tid til å lage mer egne perler etterhvert. Flott bilde du har malt, tusenkunstner...

    SvarSlett